DumpStats voor pompen of verzuipen

18,511 +19780 -1269

Kudos

#3824 (Top 1.1966%)

Kudos/dag 6.21
Kudos/reaguursel 17.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 1670
Minste kudos op 1 reaguursel -181

1,056

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.35
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 26-05-2010
Eerste reactie op 26-04-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 17:54:52 op Mag jij van jou man
kun je nagaan wat ze mag als je het bezittelijk voornaamwoord goed zou gebruiken..

6 kudos 2026-06-20 22:36:00 op Hondencompi
Misschien lik je zelf ooit nog eens waar een ander mee pist.

0 kudos 2026-06-20 13:56:58 op Primeur op WK
Exact de reden waarom ik jaren geleden mijn interesse verlegd heb naar rugby. En velen met mij.
Bij amateurs enorm in de lift de laatste jaren, maar helaas wil het maar niet doorstoten naar een competitie in stadions.

27 kudos 2026-06-20 13:44:59 op Ondertussen in Moskou
Zo te zien heeft Dimitri zijn Lada aan de praat gekregen.

14 kudos 2026-06-20 13:43:14 op Amerikanen doen Nederland na
Chinezen maken iets na en maken het goedkoop, Amerikanen doen iets na en maken het kapot.

10 kudos 2026-06-20 09:17:35 op Messi is een diva
Messi speelt in de VS. Dat moet - net als de F1 - veramerikaanst worden dus komt zowel hij als het nationaal team overal mee weg.
Die drinkpauze gaat straks bijv. overal ingevoerd worden ook want extra commercials=extra geld.
*kots*

3 kudos 2026-06-17 14:46:03 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Jaques Herb werd een in een interview gevraagd of hij niet moe werd van Manuela. Hij gaf toen aan zó ontzettend veel aan dat nummer te danken had dat hij er geen hekel aan kon hebben. Bovendien wilde het publiek vooral dát nummer horen.
Overigens is Snollebollekes best een slimme vogel die ook nog eens heel aardig Franse chansons kan zingen.

2 kudos 2026-06-17 14:41:35 op Metettica
Die heeft het schuim op de tepels staan.

3 kudos 2026-06-14 20:16:11 op Zomerjurkjes!
Die kont ook, poah!!

5 kudos 2026-06-13 21:34:24 op Blij dat ik glij
Dit was vroeger de hoofdattractie op de kermis. Overdag draaimolen voor de kinderen, eind vd middag werd dat ding dan omgebouwd tot zweefmolen. Met natuurlijk extra vaak een mooie swing voor lekkere mokkels.

1 kudos 2026-06-13 15:14:28 op Het is weekend!
Je hebt meiden van 20 die nog tiener lijken en je hebt meiden van 20 die al vrouw zijn. Mijn voorkeur gaat voor de laatste, maar zie hier vaak voorkeur voor de eerste. Ieder z'n ding.

-5 kudos 2026-06-11 23:40:34 op Voor en na de operatie
Terug naar de fabrieksinstellingen zijn ze wel mee bekend daar.

8 kudos 2026-06-11 23:35:24 op Al me dierbare persoonen
Ik weet zeker dat ik niet één van die 3 ben en dat daar ben ik uiterst content mee.

23 kudos 2026-06-11 23:28:30 op Gollllllll!!! Het WK is los
Ik ken nog een tijd dat je naar een zomer met WK erin uitkeek. Wat geld opzij zette om het in de kroeg te gaan kijken om daar in oranje gepost helemaal naar de kloten te gaan. Verloren we dan dronken we de teleurstelling weg, wonnen we dan zopen we in de euforie ons helemaal tilt.
Maar dit WK boeit mij geen flikker. En dat is niet alleen omdat ik een ouwe lul ben geworden en minder zuip.

21 kudos 2026-06-11 23:21:41 op Gollllllll!!! Het WK is los
man, man, man, ik word al moe van het voorbij scrollen van je lap tekst. Denk je nou werkelijk dat iemand het gaat lezen?

22 kudos 2026-06-05 16:58:16 op Dikmevrouw bij de podcast
Gisteravond de docu van Louis Theroux: Inside the Manosphere gekeken waar dit soort pulp ook aan bod kwam. Gemaakt door mannetjes met issues in hun opvoeding en dat ventileren op vrouwen.
Wat een treurnis.

17 kudos 2026-06-05 16:51:36 op Vrouwen en humor...
als je dat nóg een keer flikt kijk ik je nooit meer aan!

2 kudos 2026-06-02 08:33:07 op Meer uitzwaaitraining
Die gast rechts ziet er maar bleekjes uit. Is hij ziek?

19 kudos 2026-06-01 22:54:05 op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
hoezeer ik die fatbike ook haat, liever dit dan met een brommer of crossmotor in de natuur spelen. Niemand die hier last van heeft behalve de ouders die binnenkort weer een nieuwe fiets moeten kopen omdat deze kapotstuk is.

2 kudos 2026-05-31 15:57:29 op Spelen met klepje
altijd weer in hetzelfde gaatje terwijl er zoveel omliggende gaatjes klaar liggen voor ontvangst.

71 kudos 2026-05-31 14:31:12 op Hapje sla voor de schildpadvrinden
Geef het beest geen ongelijk. Als je op je 130e nog even in een vreemde bil kunt bijten moet je die kans pakken.

5 kudos 2026-05-31 13:53:43 op Big boy wil aan boord van de Big Boy
hij heeft nog mazzel dat hij in de ballast terecht komt en niet met zijn harses, nek of rug op een spoorstaaf.
Wellicht een signaal om wat minder vreten in je molen te vrotten?

32 kudos 2026-05-30 17:06:54 op Bus vs rijinstructeur
Kijk, zo kan het ook. Een excuus, een excuserend handgebaar of bedankje. Het maakt het verkeer zoveel leuker en iedereen maakt wel eens een inschattingsfoutje.

-9 kudos 2026-05-30 15:03:57 op Niet aan mij zitten
Zit Marcel Kroon tegenwoordig bij de politie?
Treurig hoe tergend langzaam zijn collega's reageren als hij het getreiter zat is en zijn actie doet. Zelfs de hond reageert laat.

4 kudos 2026-05-30 14:42:51 op Fijn weekend allemaal!
Zie je maar dat de meiden op de bibl belt ook allemaal geile sletjes zijn.

5 kudos 2026-05-30 07:45:16 op Fatbiker heeft het gas erop
mannen zijn beter in het verwerven van geld, vrouwen beter in het uitgeven ervan.

65 kudos 2026-05-25 19:59:32 op Strandweer met Pinksteren
Dat jonge spul hier draagt ook steeds vaker zo'n stringbikini. Een erg goede ontwikkeling hoewel ik mij soms best een oude viespeuk voel.